אירועים משפחתיים בטבע הקסום של הצפון

אירועים הנעשים על רקע נופי טבע יפים הם בדיוק האירועים שאנו ממליצים לקוראים שלנו ליזום. כבר מזמן ידוע כי אולם שנמצא בבניין בלב העיר, או בסביבה מאד אורבנית ואפורה – לא מספק את הסחורה כמו אותו אולם או גן אירועים הנמצאים בסביבה כפרית וירוקה כמו הצפון. מדוע? משום שהנוף בכל זאת מייצר מציאות ויוצר אווירה מיוחדת וקסומה. אם נוסיף לכך את התנאים המיוחדים שלנו כאולם, במסגרתם ניתן לחגוג כאן אירועים משפחתיים בטבע הקסום של הצפון, ניתן לומר כי אולם קאלה מספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל שהאירועים ישמחו אתכם, ויענגו כל אורח ואורחת המגיעים לשמוח בשמחתכם.

אירועי בוטיק בחברה המספקת את כל הנדרש!

אנו מספקים שירותי הסעדה, תקליטנות, סראונד ותאורה. בנוסף, אנו מעניקים מידע על ספקים לאירועים הידועים כמצטיינים בתחומם. החלטתם לסגור עמם הגעה לאירוע? אצלנו זה יתומחר בזיל הזול, וזאת משום שאנו מספקים להם לא מעט עבודות, מה שגורם לכך שהם מורידים במחירים, ואתם מקבלים שירות איכותי וחסר פשרות במחיר מציאה.

אירועים משפחתיים בטבע הקסום של הצפון

 

תפאורה ותאורה ברמות הגבוהות ביותר!

כאשר תכננו את גן האירועים ואת האולם מבחינה ויזואלית ביצענו את הנדרש באופן המיטבי ביותר, כזה אשר משתלב בנוף הצפוני של ההרים מחד וחיפה מאידך. על כן, אתם בתור יזמים תוכלו לבוא ולהתרשם, ואפילו לבחור מבין כמה מקומות אירועי באחזקתנו את המועדף עליכם. מומלץ לבוא לבדוק גם בלילה, משום שמקומות אירועים המבוססים על תאורה, ולא על אור שמש, ייראו שונה לחלוטין כאשר המנורות דלוקות.

ניתן לחגוג כאן כל השנה!

אירועי חורף ייענו על ידי פתרונות בוטיק כמו סגירות חורף לגן האירועים וחימום האולם והגן באמצעים טרמיים משוכללים מאד. בקיץ, כל המתחם, כולל גן האירועים, מאוורר ומספק כל מה שצריך על מנת להביא לטמפרטורה נוחה במצב שנוצר. לכן, לא רק שניתן לחגוג באולם קאלה, אולם קאלה מספק תמיד הרגשה של בית, גם כאשר מדובר בקצה החורף או הקיץ, בימים קרים או חמים במיוחד. צוות ההפקות שלנו גם ייערך מבחינה לוגיסטית, ולא יאכזב אתכם בשום פרט. כל נושא יילקח בחשבון ובמלא הרצינות על מנת להגשימו עבורכם: התאמת האולם הראוי על פי כמות המוזמנים, תיאום קייטרינג ושירותי תקליטנות, ועוד.