גני אירועים לחתונה בחורף

21276

גני אירועים לחתונה בחורף

מי שמתחתן בחורף צריך לשמוח בחלקו. בניגוד למה שאומרים לכם שחתונות זה באוגוסט, יש יתרונות אדירים לחתונות חורף שלא ניתן ליישם באוגוסט בשום אופן. למרבה ההפתעה, ניתן אפילו לממש את האירוע עצמו בחורף, אפילו בשעה שיורד גשם! איך עושים את זה, אתם שואלים?

חברת ההפקות תהיה מוכנה לכל תרחיש בחורף

המשמעות היא כי אם בתאריך מסוים ירד גשם, אל אז ורק אז תכננתם להתחתן, תיפרס סגירת חורף קשיחה מאד, טרמית, אשר נראית כמו קירות קבועים. סגירת החורף תהפוך את גן האירועים למיני אולם, ותאפשר לכם מצד אחד לקבל תנאי טמפרטורה כמו של חדר או אולם, ומצד שני לחוש באווירה של גן אירועים, דשא, דקים וריהוט גן איכותי. כל זאת כאשר בחוץ שורר גשם שוטף ובלתי פוסק. מסיבה מעין זו אינטימית יותר, תוססת יותר ועל כן גם מרתקת יותר מכל מסיבה אחרת.

המשמעות

גן אירועים לחתונה בחורף

ארגון אירוע ברמה מקצועית ביותר

אנו לא נתפשר על שום פרט בחתונה שלכם. אנו נבחן את הבקשה שלכם לקיים חתונה אצלנו, נספק לכם מידע על כמות האורחים המקסימלית שיכולה לאכלס את האולם, וכן ניידע אתכם לגבי קייטרינג מומלץ, הופעות חמות, וצלמים שמומלץ לכם מאד לעבוד עמם. גם בתחום התאורה וההגברה נספק את אנשי המקצוע הטובים ביותר, ובכך נבטיח חתונת בוטיק אמיתית. יש לנו ניסיון של שנים רבות בתכנון חתונות במסגרת גני אירועים לחתונה בחורף, והיד עודנה נטויה.

הפקת בוטיק בפועל

אנו נתזמן בין כל נותני השירותים וההופעות, ונמלית על מספר אופציות לתכנון לוח הזמנים שלכם, ונאפשר לכם לבחור את זו שהכי אהבתם. אנו נפעל למימושה המלא, ונשרת כל אורח ואורחת תוך ייצוגכם במלוא הכבוד הראוי. לעתים, נחשוב על פתרונות מחוץ לקופסה, כמו למשל המלצה על מפעילים לילדים או עריכת חתונה הפוכה, לא לפי הסדר המקובל. מי שביקר אצלנו בגני אירועים לחתונה בחורף וסגר חתונה ודאי זוכר היטב את השירות הנמרץ והמדויק, ואת אנשי המקצוע אשר עשו את עבודתם האמנה, וברמות חסרות פשרות בכל קנה מידה.

צרו קשר עמנו למידע נוסף על גני אירועים לחתונה בחורף באזור הצפון, ובואו להתחתן בעונה הרומנטית של השנה!

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231