חתונות בגן אירועים בחיפה – כך תארגנו אותן באחריות

אחד הנושאים החשובים בארגון חתונה הוא בחירת גן האירועים שבו היא תתהווה. חתונות בגן אירועים בחיפה הן חתונות צעירות יותר, דינאמיות יותר, ייחודיות יותר ועל כן משמחות הרבה יותר מכל אירוע אחר. כשאתם חוגגים חתונות בגן אירועים בחיפה אתם נהנים משפע בל יתואר של נופים ירוקים ויפים, שירות הפקות שעובד בשבילכם וחוויה בלתי נשכחת כחתנים וכלות. כך כדאי לבחור את גן האירועים שלכם לחתונה.

על גן האירועים להיות מסוגל לאכלס את המוזמנים שלכם

לכן, האפשרות הבטוחה ביותר היא שריון מתחם אירועים ולא מקום שיש בו אולם או גן בודד. הצרכים שלכם כפרטים עשויים להשתנות: אם תכננתם בימים הראשונים לחגוג עם כמה עשרות מוזמנים ואז החלטתם לשנות לכמה מאות, המקום צריך להיות אחר, התאורה שונה, וכד'. במתחם אירועים ובו מקומות בכמה גדלים ומכמה סוגים אתם מקבלים את הביטחון לשנות את תוואי החתונה אם זה יידרש. לכן, על מנת להבטיח כי המקום יוכל לאכלס את כל מי שאתם מזמינים מומלץ לסגור במתחם אירועים ולא במבנה בודד.

מומלץ לבחור גן אירועים עם שירותי אירוע ברמה גבוהה

מעצב/ת אירועים, שירות קבלת פנים ושירות הפקות בפועל הם תנאי המינימום עבורכם באירוע. כשאנשי מקצוע כאלו נמצאים לצידכם, אתם זוכים לעדנה אמיתית בהפקת האירוע משום שאתם גם מקבלים את השירותים הטובים ביותר וגם זוכים לשלם עליהם פחות מאשר במסגרת של הפקה עצמאית. ברוב חברות ההפקות ישנם שירותים כמו קייטרינג ותקליטנים/ תאורנים, כשבחלק לא מבוטל מהן ישנם גם צלמים, להקות וכד'. כשאתם סוגרים אירוע במקום אירועים עם חברת הפקות אתם נהנים מכל היתרונות כמעט מבלי להזדקק לשירותי אירוע מבחוץ.

כדאי לוודא שמדובר במקום נגיש לקהל האורחים שלכם

אזור חיפה הוא אחד הגדולים במדינה והוא חולש על מועצה אזורית חוף הכרמל מדרום ועל הקריות ועכו מצפון. העיר התחתית במערב רחוקה אף היא מאזור בית אורן ממזרח. לכן, מאד חשוב לבחור מקום שנמצא קרוב לאזור בו אתם מתנהלים ואשר נגיש בתחבורה ציבורית וברכב פרטי. מקום כזה יגדיל מאד את הסיכויים להביא אורחים שגרים רחוק מאזורכם וכמובן יסלול לכם את הדרך להגעת רוב המוזמנים.

פרטים אחרונים לביצוע לפני האירוע

שליחת הזמנות עם אופציות לניווט בווייז ובגוגל מפות, ניסוח הזמנות מקצועי עם הגהה ברמה גבוהה. מומלץ להעסיק צוות טלפוני שיוודא הגעה מול המוזמנים כמה ימים לפני החתונה. בדרך זו אתם מהדקים את הקשר עם האורחים ומגדילים את הסיכוי שהם יגיעו בהמוניהם.