אולם או גן אירועים לאירוע גדול

כאשר מתכננים אירוע גדול כמו חתונה, בר מצווה או אירוע עסקי, בחירה במקום איכותי עם סביבת עבודה מקצועית הופכת להיות חשובה ביותר. אלו מן האפשרויות נעדיף: אולם אירועים או גן אירועים? באולם אירועים אתם נהנים מהיתרון של המקום הסגור, שמורגש בעיקר בחורף, וגם מאווירה אינטימית של האירוע. גן אירועים הוא אפשרות מושלמת למי שמחפשים אווירה תוססת יותר לאירוע. יתרונות גן האירועים באים לידי ביטוי בסביבה ירוקה וטבעית שאפשר להציע. הדבר מספק לאורחים אפשרות לחגוג באוויר הפתוח, גם בערב וגם לאור יום קיצי או אביבי.

סגנון האירוע המתגבש

בחירת המקום המתאים לאירוע תלויה בסוג האירוע ובסגנון המבוקש. אם אתם מתכננים אירוע פורמלי ומחפשים מקום סגור, אולם אירועים יכול להיות הבחירה הטובה יותר עבורכם. אם, מצד שני, אתם מתכננים אירוע פסטורלי מחד ותוסס מאידך, גן אירועים יכול להיות הבחירה הנכונה, במיוחד בימי הקיץ אותם ניתן לנצל לחגיגה בחוץ.

כמות המוזמנים המוערכת

במידה והמקום מציע גם גן אירועים וגם אולם אירועים, יש לברר מהו היקף האירוח המקסימלי בכל אחד מהם ולבחור את זה שהכי מתאים לתכנון שלכם. חשוב לדאוג שלאורחים לא יהיה צפוף והם יוכלו ליהנות ממרחבים רחבים במהלך קבלת הפנים והתהוות הסילבוס שלאחריה.

דילים אפשריים

חשוב לקחת בחשבון את המחירים. בדרך כלל, מקום שיש בו יותר אופציות לאירוח אנשים, ושניתן להכילם בכמות גדולה, צפוי להיות יקר יותר בהשוואה למרחב אחר עם מספר מצומצם יותר של מקומות. מומלץ למצוא דילים בהם ישנם מבצעים שונים שיסייעו לכם לסגור אירוע במחיר הגון. לדוגמה, הנחה על מנות קייטרינג במידה וסדר הגודל של כמות המוזמנים הכוללת חוצה רף מסוים.

זכרו כי חברת הפקות טובה היא הסוד להצלחתכם

בסופו של דבר, כשמתכננים אירוע גדול, חשוב לבחור במקום המתאים לאירוח אירוע. מקום כזה מאויש בידי חברת הפקות מומחית לארגון אירועים ומסיבות המונים.  אנשי מקצוע טובים והגונים חוסכים לכם תכנונים לוגיסטיים ומאפשרים לכם להוציא את האירוע בדרך שלכם על הצד הטוב ביותר עבורכם ללא תקלות. בחברת הפקות תיהנו מחוויית אירוח מושלמת, מאירוע סוחף ובעיקר מהוואי שלא תפסיקו להתגעגע אליו גם זמן רב לאחר התהוות האירוע.

KALA – מתחם האירועים היוקרתי בחיפה והצפון