אולם אירועים בחיפה – כך מומלץ לבחור אותו

תכנון אירועים היא משימה שמצריכה לא מעט אפיונים וחישובים, אך החשוב מכולם הוא בחירת המקום בו תחגגו אותם. אפיון נכון שלו מעלה מאד את הסיכוי שהאירוע שלכם יהיה מוצלח, סוחף, תוסס ומדובר מאד – ורק לטובה. במאמר זה תוכלו ללמוד בדיוק כיצד כדאי לבחור אולם אירועים בחיפה אשר בו יתקיים בסבירות גבוהה מאד אירוע לשביעות רצונכם אשר ייצג אתכם בכבוד ויגרום לאורחים שלכם לפידבקים חיוביים.

בחירת סוג האולם המבוקש

חיפה היא אחת הערים העמוסות והעסוקות בישראל כשזה מגיע לאולמות אירועים. בשל גודלה העצום של תעשייה זו בעיר הצפונית, כדאי לעשות הבחנה שתלמד אתכם כיצד לזהות 2 סוגים עיקריים של חוזי התקשרות עם בעלי אולמות. אפשרות אחת היא חוזה שכירות כמו של כל שטח אחר: דירה, מקום חנייה וכד'. בחוזה כזה, האירוע שלכם הוא עניינכם הפרטי, אין אחראי-אירוע, אין שירות הפקות, והאילוץ היחיד הוא תשלום שכירות שעתית על השטח בו אתם חוגגים. המשמעות של חוזה מסוג כזה היא, לרוב, קבלת אולם ריק, בתוספת רהיטים והגברה בהיקף דל מאד שלא מאפשר קיום אירוע. או אז, אתם תצטרכו לפנות לחברות השכרות ציוד מה שיוסיף עוד עלות לאירוע, והבאת שירות הפקות וקייטרינג מבחוץ כבר תכפיל את מחירו ביחס למה שחישבתם עד כה. דרך כלכלית יותר לחגוג אירוע, וגם איכותית יותר בתוצאה היא באמצעות חוזה התקשרות מסוג 'חברת הפקות'. חוזה התקשרות כזה נעשה מול חברת הפקות שעובדת באולם אירועים. אתם משלמים מחיר שסוכם מראש, אשר כולל גם שכירות, גם את שכר עובדי החברה וגם עלות של ספקים חיצוניים כאלו ואחרים כמו צלמים ולהקות.

ווידוא התאמתה של חברת ההפקות לאירוע שלכם

קודם כל, האולם שמציעה חברת ההפקות צריך להתאים לכמות האורחים שאתם מבקשים להכניס פנימה. אם אתם מזמינים עד 600 איש, פתרון האירוח יהיה אחד, ואם אתם עוברים את ה- 600 ויוזמים אירוע ששואף ל-1,000 משתתפים, פתרון האירוח ייראה שונה לחלוטין: גדול יותר ורחב הרבה יותר. שנית, החברה צריכה להיות מקצועית, לתת עבודה, להיות בעלת ניסיון בר קיימא ויכולת מוכחת, מגובה בהמלצות הגולשים והקהלים הקודמים שלה.

התנהלות נאותה ואחראית עם תקציב אירועים

תקציב האירוע צריך לספק לכם מטרה אחת: להיות בעל ערך מופחת ככל שניתן ולספק לכם כמה שיותר שירותים, מוצרים ויתרונות. לכן, הכלל הראשון בבחירת תקציב הוא ביצוע בירור מול חברת ההפקות מהי חבילת הבסיס, ללא ספקים חיצוניים: כמה היא עולה? מה מקבלים במסגרתה? אלו ספקים מצורפים לעבודה? מהו תפקידם? האם מדובר בקייטרינג ותקליטן בלבד או שיש גם צלמים ולהקה? לאחר שעשיתם בירור זה, יש לברר כמה עולה להרחיב את מעגל הספקים שלא קיימים בחברה. בדרך כלל, כשההרחבה הזו נעשית תחת שרביטה, המחיר שיתקבל יהיה יקר פחות מהמחיר הרשמי של אותם ספקים, בשל ריבוי עבודות מוזמנות ממנה.