גן אירועים בצפון – טיפים נבחרים לבחירתו

נמצאים לפני תכנון אירוע? מתחילים איוונט חדש ומתלבטים בנוגע למקום הווייתו? בחירת מתחם האירועים שלכם בדקדקנות היא אחת המשימות החשובות שהצלחה בה מגדילה מאד את הסיכוי להצלחתו של האירוע כולו. לכן, מאד מומלץ לדעת כיצד בוחרים גן אירועים בצפון באופן מקצועי, כזה אשר יבטיח הצלחה מהסוג אליו אתם בוודאי שואפים. במאמר זה תוכלו למצוא את הטיפים המעשיים ביותר בתחום, טיפים אשר מימושם יוביל בוודאות להתקשרות עם גן אירועים ברמה גבוהה, המתאים לאירוע שאתם מבקשים ליזום.

טיפ לבחירת סוג גן האירועים

גן אירועים יכול להיות משווק בהמון דרכים. על מנת לפשט, נתמקד בשתי דרכי שיווק עיקריות שלקוחות נתקלים בהן. או שהבעלים מגדיר את השטח כחצר, כלומר 'מגרש להשכרה', או שהוא מגדיר את המקום 'מקום לאירועים' או 'גן אירועים'. מה ההבדל בין שתי ההגדרות הללו? על פי הניסיון שלנו בנעשה באזור הצפון, מי שמגדיר את השטח שלו 'חצר' או 'מגרש' בדרך כלל מכוון לכך שההתקשרות היא התקשרות שעתית. אתם משלמים רק על הזכות להשתמש במקום, כשהתעריף שמשולם נקבע על פי כמות השעות שאתם צריכים. המשמעות המעשית של חוזה מסוג כזה היא שאתם מקבלים חצר ריקה מתוכן, ואתם צריכים להביא אותו מבחוץ: לשכור רהיטי גן, להביא קונטיינרים למזון, לשכור חברת קייטרינג מבחוץ, להביא תאורה ולהביא תקליטן, וכל זה, בתוספת השכירות – יעלה לכם לא מעט משאבי ממון. לעומת זאת, כאשר מגדירים את המקום כגן אירועים או כמקום לאירועים, המשמעות היא שההתנהלות נעשית מול חברת הפקות שמועסקת שם. התשלום נעשה מול החברה והוא מהווה מחיר פיקס המגלם גם את השכירות וגם את שירותי האירוע השונים שיידרשו, מבלי שתצטרכו להתקשר בעצמכם עם שום גורם חיצוני.

טיפ לווידוא טיבה של חברת ההפקות

לא פחות חשובה מהימצאותה של חברת הפקות בגן האירועים, חשובה רמתה המקצועית ואיכות תוצריה. את זה מומלץ לבדוק באמצעות המלצות ברשת האינטרנט, מחברים ומכרים המהווים מקור ראשון, ועל פי הניסיון המקצועי של העובדים וההנהלה כשאתם משוחחים עמם. רק אם אתם בטוחים שמדובר בשירות מקצועי ומדוקדק, מומלץ לסגור אירוע במקום.

טיפ להתנהלות נכונה עם תקציב בעת האירוע

בראש ובראשונה, תבדקו אלו שירותים כלולים במחיר ההפקה הראשוני שחברת ההפקות דורשת. בדרך כלל הוא יהיה צפוי לכלול חברת קייטרינג ותקליטנים המועסקים בחברה. אם החברה מעסיקה דרך קבע גם צלם, מופיעים וכד', אתם תהיו צפויים להרוויח מכך כי השירותים הללו ייכנסו למחיר הפיקס שתשלמו. ברם, גם אם החברה לא עובדת כך, הסדרת שירות בסיס עם תקליטן וקייטרינג בלבד מהווה סידור מכובד מספיק שצפוי לחסוך לכם לא מעט בהשוואה להפקת אירוע עצמאית לחלוטין.