ממה להיזהר כאשר בוחרים אולם אירועים בצפון לחתונת בקיץ?

כשאתם בוחרים אולם אירועים בצפון – ההרגשה היא ללא ספק נהדרת, ובמיוחד כשמדובר בחתונה שלכם. על מנת להבטיח שתהיה זו חתונת בוטיק חסרת מעצורים, ישנם כמה כללי זהירות שכדאי שתכירו כשאתם בוחרים אולמות אירועים בצפון.

החתונה בקיץ? בחרו רק באולמות שיש בהם גני אירועים

חשוב שהם יהיו גני אירועים שניתן לחגוג בהם, ולא רק להשתמש בהם כמתחמי קבלת פנים. במקרה כזה, תוכלו לחגוג חתונה בשישי בצהריים ולרגש את הקהל שלכם כשמיד אחרי שבוע העבודה מתחילה החתונה: בלי לחכות לערב ובלי לנסוע בחסת החשיכה. כשמסיימים לעבוד בשישי בבוקר, החתונה היא היעד שלכם. אין קסום ומפנק מכך!

אולם אירועים בצפון לחתונת בקיץ

ההגעה למקום חייבת להיות קלה הן במרחק והן בהתמצאות

אם רוב האורחים שלכם מהצפון, חפשו אולמות אירועים בצפון. אם רוב האורחים שלכם מחיפה והקריות חפשו גני אירועים בחיפה, בעכו או בקריות. בדרך זו אתם מגדילים את הסיכוי שהם יגיעו, בשל המרחק הקצר שקבעתם עבורם. בנוסף, היינו ממליצים לכם לחפש אולם אירועים בצפון שההגעה אליו בווייז קלה ופשוטה. גן אירועים בחיפה שקשה להגיע אליו, וניכר כי תוכנת הניווט מרבה לעשות שם חישובי מסלול מחדש בשל סטייה מהמסלול (עקב בלבול של הנהגים) אינו מומלץ לסגירה, בשל כך שזה ידיר חלק נכבד מהאורחים, בייחוד אלו שלא מכירים אתכם וצפויים להגיע רק לביקור נימוסין (כשתכינו את רשימת המוזמנים, תגלו שהם לא מעטים בכלל).

קווים מנחים לבחינת המקום

  • ודאו שהקייטרינג במקום כשר על פי דרישותיכם ודרישות האורחים. מומלץ לכנס ישיבה עם האורחים בנידון.
  • ודאו שהמקום מספיק לקהל האורחים שלכם. ניתן לבחור מקום יותר גדול אך בשום אופן לא מקום יותר קטן.
  • ודאו שבמקום עובדת חברת הפקות מוכשרת שניתן לסמוך עליה: המלצות התקבלו לגביה ויש לה ניסיון.
  • מומלץ, אך לא חובה, לבדוק שעיצוב המקום תואם את קונספט האירוע שלכם (אם באתם עם תפיסה מגובשת).

מימוש סעיפים אלו מבטיח כי תמצאו את גן אירועים בחיפה ובצפון אשר מתאים בדיוק לדרישותיכם, האורחים יגיעו אליו בהמוניהם והאירוע ייצא לפועל בנקל. קחו אותם בחשבון כשאתם יושבים זה עם זו ומתכננים את חתונתכם.

 

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231