בחירת האדם שישיא אתכם בחתונה מומלצת לביצוע בכמה דרכים. בכל אחת מהן, חשוב לבדוק מי הוא האדם שאתם שוקלים להציבו כרב האירוע, ומהו הניסיון שלו בניהול אירועים דומים. חשוב לציין כי בשונה מהמון אנשי מקצוע אחרים, בחירת רב אינה רק מקצועית אלא גם רגשית. באיזשהו מקום הוא ממלא את תפקיד הזמר: הוא פרפורמר לכל דבר. לכן, זה לא צריך להיות בהכרח רב שאתם מחשיבים לגדול, אלא אדם שיש לו ניסיון בארגון חתונות הלכתיות והשאת אנשים במסגרתן.

בחירה מקרב החברים, המכרים והאנשים שאתם מכירים שנכנסו לעולם הרבני

יתרון: מדובר באנשים שאתם מכירים, ויהיה לכם קל להתחבר לסגנון ניהול החופה שלהם. חיסרון: אתם לא יודעים באמת מה הניסיון והיכולת שלהם לארגן חופות. לא כל מי שהיה חבר שלכם וחזר בתשובה, גם אם נעשה רב, הוא בהכרח רב לחופות. לפני שאתם מזמינים אותו אל אולם אירועים בחיפה, חשוב לבדוק שיש לו הניסיון והידע הדרושים באמצעות שאילת המלצות כאלה ואחרות לגביו.

בחירת רב לחתונה

בחירת רב קהילתי ידוע באזור מגוריכם

יתרון: מדובר בסמכות רבנית מקצועית שאתם מכירים אותה ככזו. חיסרון: לא בטוח שהיא בעלת ניסיון בהפקת חופות. מאד חשוב לברר, לצד גדולתם של האנשים הללו, מהו הניסיון שלהם בארגון חופות והשאת אנשים תחתיהן. למי שמעוניין לבחור את הרב עם מינימום שימוש במקורות חיצוניים כמו האינטרנט או מעגל החברים, זו למעשה הדרך הקלה ביותר להגיע אל רב החתונה שלכם. כשחוגגים במסגרת אולמות אירועים בצפון, למשל, יש לחפש רב קהילתי מאזור הצפון, כשחוגגים במסגרת גני אירועים בחיפה, יש לחפש רב קהילתי מחיפה, וכן הלאה.

בחירת רב חופה מומלץ

יתרון: זה רב חופה מומלץ. אתם יכולים להבטיח שמדובר באדם שיודע מה שהוא עושה, ומובטחת לכם חופה מצחיקה, משעשעת ומעניינת במיוחד. חיסרון: בשל כך שאתם לא מכירים את הבן אדם ולא יודעים כיצד תיראה בדיוק החופה, עשויות להיות לכם הפתעות. מומלץ לקיים עמו חזרה בשביל לדעת לקראת מה אתם הולכים. את הבחירה הזו נהוג לעשות באתרי מתחתנים שונים באינטרנט, או על בסיס המלצות מחבריכם וידידותיכם הקרובים והקרובות שכבר היו בעולם הנישואין וחוו את החוויה מקרוב.

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231