איך מפיקים חתונת קונספט?

חתונות קונספט הן חתונות המצריכות תכנון מדוקדק. ראשית כל, יש לתכנן היכן תחגגו, ובואו נודה באמת, ישנן המון אפשרויות, וצריך לדעת לאתר את הטובה מכולן. בחתונות, אין טוב-אבסולוטי, אבל יש לא מעט טוּב יחסי. למשל, מי שמעוניין לחגוג חתונה לטינית או ספרדית – יפנה לאולם שידוע כמומחה לכך בקרב קהילה זו, ומי שמעוניין בחתונה בנוסח הבוקרים באמריקה יבחר לחגוג אותה באולם בטיק בעל מראה של חווה. מי שיפנה לחגיגת חתונה מודרנית יוכל לבחור בנו כאולם האירועים שלו. האולם עשים בפיתוחים עיצוביים חדישים המבוססים על קירות לבנים, תפאורת בוטיק ותאורת LED מודרני בגן האירועים ובאולם. לאחר שבחרתם את האולם, יש לתכנן את סילבוס האירוע.

בחירת האולם

בחירת האולם מבוססת על 2 נושאים חשובים: הראשון, בחירה באולם עם תפאורה המסמלת את החתונה שלכם. השני, בחירה באולם שהאורחים שלכם יכולים להתכנס בו ללא צפיפות. בחירת האולם בסגנון זה מצריכה לא מעט סיעור מוחות אם כי זניח מאד ביחס לנעשה מעבר לים. רוב בעלי האולמות בישראל מודעים גם למוגבלויות האולם, ולא יהססו להתריע על ליקויים בו, או על חוסר יכולת לארח את כל אצוות האורחים שלכם.

בחירת הסילבוס המתאים לכם

חתונות קונספט יכולות להיות חתונות רגילות, עם סילבוס לא חריג, לעומת סילבוסים אשר עוצבו על ידיכם, וייושמו במהלך האירוע. ניתן, למשל, להתחיל בקונצרט ולהשתמש כקבלת פנים, ואת החופה לדחות לסוף, לאחריו שהאורחים יסיימו לאכול. ניתן גם למקם את הארוחה המרכזית באולם במרכז האירוע, ולא לחכות לסוף ולהרקדה שתגיע בהמשך.

מה אנו עושים בשביל ליישם לכם חתונות קונספט

שוכרים לכם מתחם אולמות מפואר באיזור חיפה והצפון, מעובה בגן אירועים בוטיק. שוכרים עבורכם ציוד משובח וקל לתפעול, החל ממגשי הגשה של הארוחות המרכזיות ועד ציוד טכנולוגי את סאונד נדרשים.

כיצד מביאים את החתונה שלכם לקונספט

פשוט מבררים עם ספקים חיצוניים. מוודאים כל אחד מהם יודע מתי הוא עולה, וכמה זמן היערכות לקראת העלייה לבמה הוא צריך. תכנון יסודי של הסילבוס ייצור קו טוב וקשוב עם כל ספק ויאפשר לכם לבנות בקלות את אירוע חייכם. בסיוע שלנו, נפיק עבורכם חתונה שתהווה אירוע חסר תקדים