3 סיבות טובות לחגוג חתונה בצפון

קביעת מקום האירוע שלכם בצפון מומלצת בשל מגוון של סיבות. ראשית כל, חתונה בצפון שמה אתכככם בנוף הרומנטי ביותר בישראל, כשמסביבכם שטחים ירוקים רבים, ים יפה וקסום, ונוף הרים. השילוב של שלושת הנופים הללו הופך אולמות לא מעטים בצפון לאטרקטיביים. שנית, הצפון ידוע כאחד האזורים בהם ניתן למצוא בקלות יחסית גישה לתרבות, אומנות והפקות, וזה בדיוק מה שאתם צריכים בחתונה שלכם. שלישית, אחד האולמות הטובים בישראל, האולם של חברת קאלה אירועים, נמצא בלב אזור הצפון, ומשמש זוגות רבים המבקשים להינשא.

נוף הרים ירוק מול הים

ביננו, כל זוג מתחתן לא באמת כמה לרעש ולהמולה המאפיינים את העיר, והוא מחפש לברוח אל מחוזו הרולנטיקה הכפריים. מבחינה זו אין על אזור הצפון, שנראה בישראל ממש כמו צפונה של איטליה: ירוק, יפה, קסום, רווי הרים ויש אפילו מבט על הים כאשר עומדים על הפסגות של חלקם. במקום כזה, רובנו היינו מבקשים, ובצדק, להינשא.

3 סיבות טובות לחגוג חתונה בצפון

גישה נוחה לעולם התרבות וההפקות

לא לחינם דובר על כך שהצפון נחשב לאזור מהמתורבתים בישראל. הגישה לאנשי תרבות, רוח והפקות מאד קלה כאן, בין השאר משום שרבים מהם עזבו את תל אביב והשתקעו בצפון כאנשי מקצוע. הדבר פותח בפניכם מרחב אדיר של מקצוענים, ועל כן מעניק לכם גישה נוחה לחברות הפקות, מוזיקאים, צלמים, אנשי אפקטים לרחבות ריקודים, וכד'.

אולם קאלה ממוקם באזור הצפון ומציע את שירותי הבוטיק

באולם קאלה תוכלו למצוא חברת הפקות מהטובות בישראל, קשרי ספקים עם כל נותן שירות במישרין או בעקיפין, וסגירת מחירים בתעריפים אטרקטיביים עבור כל שירות שתצרכו. אולם קאלה מציע שילוב של תפאורה ותאורה חסרות פשרות עם חברת הפקות מנוסה וותיקה שיודעת בדיוק מה לעשות על מנת להעמיד עבורכם אירוע בוטיק שייזכר לזמן ארוך.

לכן, חתונה הכי מומלץ שתיחגג בגני אירועים בצפון, ואם כבר בצפון, אז באולם קאלה היוקרתי. האולם יפתח לכם צוהר למרחבי תפאורה יפים ומהודרים, גן אירועים פורח, ורכיבי ריהוט מהנוחים שתפגשו. באולם פועל קייטרינג ומסופק שירות תקליטנות מטעם חברת ההפקות. את יתר השירותים תוכלו לגלות בנקל באמצעות סיוע מהחברה שתפנה אתכם לספקים הרלוונטיים.