מקומות לבריתה בחיפה

"קאלה אירועים"

קאלה אירועים הנה חברת הפקות אשר מסייעת לכת לארגן אירועים בחיפה. אנו מארגנים בריתות באופן מקצועי, יושבים עם ההורים ומתכננים את האירוע באופן פדנטי וקפדני. אנו מספקים תוכן לאירוע, ומסייעים בארגונו הממשי. העמדת האירוע תתבצע ביעילות ובקלות בשל ניסיוננו הרב בתחום, והדרך החכמה בה אנו מצליחים להרים גם את המורכבים שבאירועים.

צרו קשר עמנו על מנת לחגוג בריתה בחיפה באולם פאר – 077-7298231!

כאשר אתם מעוניינים לתכנן בריתה בחיפה, הצעד הנדרש הוא לפנות לחברת הפקות אשר תסייע בהכנת טקס לידת בתכם. הטקס ייערך על ידי חברת "קאלה אירועים" שהיא חברה פעילה באזור חיפה בתחום האירועים הקטנים והגדולים. החברה מתמחה בארגון האירוע, עיצוב התפאורה והבאת ספקי אירוע שונים ממוזיקאים ורקדנים ועד צלמים ועורכי וידאו. אנו גם מספקים שירות קייטרינג מהטובים שיש, וכן שירות תקליטנות מעולה אשר לא יגרום לכם להישאר רגע במנוחה. ויש גם חדרי VIP לתפארת האולם וגן האירועים!

מקום לבריתה בחיפה

מקומות לבריתה בחיפה

חדרי VIP

חדרי VIP הם החדרים בהם בעלי האירוע נהנים ממנו באינטימיות, ומתאימים מאוד להפקת אירועים בשישי צהריים. זה קביל בעיקר בחתונה, בה הזוג מתרוצץ ועמל קשה על ההכנה, ואז ברגע השיא, כאשר הכל כבר מוכן ולזוג יש זמן פנוי – הוא נכנס ל- VIP. זה קורה בדרך כלל לאחר החופה ואז הוא נהנה ממש כמו שהוא עתיד ליהנות מירח הדבש, מזמן פרטי עם כל הפינוקים, כולל ארוחת הגורמה של הקייטרינג שתוגש להם באופן אישי.

אולמות אירועים רחבים

אולמות אירועים בהם הפורום הציבורי הוא שמשחק תפקיד: ריקודים, סעודה בצוותא וקיום הלו"ז העיקרי באירוע, לרבות צילומים. בדרך כלל זהו החלק היפה ביותר במתחם האירועים, ואם מדובר בטקס בריתה לבת שלכם, כדאי לבחור מקום מעוצב שייזכר לכם לטובה לעוד שנים רבות מאד.

אירועי בריתה בחיפה

גני אירועים

מקומות לחגיגת האירוע בחוץ. בדרך כלל אולם הוא החלק המרכזי, חדר ה- VIP בתוכו, ורחבת גן האירועים מחוצה לו. לכן, מדובר בקומפלקס אחיד, כאשר בדרך כלל יש קשר בין העיצובים. אם ה- VIP והאולם הם מודרניים בעיצוב כך יהיה בדרך כלל גם גן האירועים, אך אין זה מחייב. גם כאשר מדובר באירוע כפרי הדבר בדרך כלל מתקיים.

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231