חתונה בצפון

1

אם אתם גרים בצפון, החלטתם כי אתם עורכים שם את החתונה שלכם, תוכלו לערוך חתונה בצפון אירוע בלתי נשכח. מדובר על הפקה של ממש שידאגו לה הצוות ומנהל האולם או גן האירועים. תוכלו לבקש אטרקציות מיוחדות וכן, סידור האולם על פי הטעם שלכם והסגנון הדרוש לכם. יש לציין כי אולם או גן אירועים בצפון, יהיה הרבה יותר זול מאשר אירוע במרכז באחד מהמקומות המיועדים לאירועים. זכותכם להוזיל את אולם האירועים ואם רוב המוזמנים שלכם מאזור הדרום, כדאי כי תשקלו זאת ברצינות , היות והחתונה באזור זה, תהיה הרבה יותר משתלמת עבורכם מכל הבחינות.

בדקו היטב את האולם או גן האירועים שברצונכם להזמין

זה הפרמטר החשוב הראשון, לפני שתזמינו אולם או גן אירועים בצפון. יש לבדוק היטב, אם המקום נקי ומתוחזק היטב, שאין הזנחה במקום ושיש תמיד אנשי צוות שדואגים לכך. גם כניסה לשירותים של האולם או המטבח, יקנו לכם תמונה מדויקת אם שולט במקום סדר וניקיון למופת. יש להיות נוכח באירוע, כך שתהיו בטוחים כי חתונה בצפון תהיה אירוע בלתי נשכח יהיה מנת חלקכם, כך שחלילה לא תנחלו אכזבה. כדאי לא לדחות הכל לרגע האחרון, כי אם להכין את הרשימה של המוזמנים לבדוק קייטרינג או את האוכל של המטבח של האולם או גן האירועים.

חתונה בקאלה אירועים בצפון

מה מעיק לכם בעל האולם?

גם את זה יש לברר, לפני שאתם סוגרים אולם. הרבה בעלי אולמות אירועים בצפון מעוניינים כי לקוחותיהם יהיו קבועים ולכן הם מציעים הרבה גימיקים כדאיים, כגון צלם על חשבונם, סוויטת כלולות במלון ועוד הרבה גימיקים שיגרמו לכך כי חתונה בצפון תהיה עבורכם ותיחקק בזיכרונכם תמיד. העניין הוא, בגלל שקיימים הרבה אולמות אירועים בכל הארץ, בקרו בכל פעם בכמה מהם, כך שתוכלו לבחור בזמן הנכון את האולם או גן האירועים בצפון שהכי ייראה לכם מכל הבחינות. אם יש לכם המלצות , או שלחלופין הייתם באירוע מדהים בצפון של חברים או בני משפחה, נדהמתם והתרשמתם מהאולם, העיצוב, האוכל והשירות, בקשו את הטלפון של בעל המקום וגשו לברר כמה הוא מבקש על השגרת האולם ומה הוא כולל.

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231