הפקת אירוע – באולם או בגן?

קאלה אירועים מציעים 2 אולמות יוקרתיים לחגיגת אירוע בלתי נשכח, צרו עמנו קשר לפרטים נוספים – 077-7298231

לאחרונה נתקלנו בשאלות שלא מעטים שאלו אותנו, ולא ניתן היה להשיב עליהן ב- "כן" או "לא" מוחלטים. אלו שאלות שמצריכות דיון מעמיק, והכרה יסודית של צרכי האירוע על מנת שניתן יהיה להשיב עליהן. אחת מהשאלות המרכזיות של המתחתנים היא האם לחגוג את החתונה באולם או בגן? על מנת להשיב על שאלה זו תתפלאו, לא צריך לדעת מה מזג האוויר, כי אם זה כל מה שהיה נדרש, לא היינו צריכים מאמר. התשובה הייתה "תבואו לאולם בחורף ולגן בקיץ" אבל זה מאד פשטני, לא מקצועי וגם לא בהכרח נכון: יש גני אירועים שסגירת החורף שלהם כה מפותחת מבחינה עיצובית שבמקרים רבים יכולה להעפיל על עיצוב של אולם. התשובה הנכונה נעוצה בהכרתכם-אתם – בתור פרטים שמתכננים חתונה, בסגנון העיצוב המועדף עליכם ובצרכים המיוחדים של האירוע כאירוע מובנה.

בחירת מקום החתונה תלויה בכם ובמי שאתם

גילוי נאות: אנחנו מכירים זוגות שבכלל לא מעוניינים באולם או גן אירועים רשמי, ומעדיפים להתחתן בקחת היער בשטח ציבורי. הכל שאלה של אופייכם והתאמת האירוע אליו. אם הסגירות היא שמאפיינת אתכם, הרשמיות והמשיכה לאירועים מקורים מקוננת בכם, ברור שאולם יהיה הבחירה הנכונה. מנגד, אם אתם חובבי טבע, רוח, אך עדיין לא מוותרים על הבורגנות והחוויה הבורגנית, ניתן עדיין לבחור בגן אירועים שכן יש גני אירועים שנראים כגנים בלב העיר ולא כשטחים פתוחים, כמו למשל – גני אירועים בחופי ים או ביערות.

הפקת אירוע בגן אירועים

סגנון החתונה המועדף

כאן נתאים בין סגנונות חתונה שונים לבין מקום החתונה.

חתונה בטבע– גן אירועים בצפון עם נוף פתוח.

חתונה בעיר– אולם או גן אירועים בעל מראה בורגני: גן המבוסס על שבילים בלב משטחי דשא ודקים, למשל.

חתונה כפרית– אולם או גן אירועים עם משקופי-דלת עגולים, ונדבכים עיקריים עשויים עץ וצבועים חום.

חתונה בסגנון עתיק– קיימים אולמות המעוצבים כמו ארמונות סולטן או מבצרים עתיקים לשם מימוש חוויה זו.

מהם הצרכים המיוחדים של האירוע?

צרכים מיוחדים הנם מצבים נתונים שנוצרו לרוב כמצבי לוואי, וניתן לעתים למצוא להם פתרונות על מנת להקטין את השפעתם. לדוגמה: התגלה כי זוגות לא מעטים עם ילדים ותינוקות אישרו את הגעתם בהרכב מלא. במצב כזה צפויים להגיע הרבה ילדים ובני הגיל הרך לחתונה, וזה בדרך כלל אומר – צעקות, רעש ודציבלים גבוהים. אפשר במקרה כזה לשקול לקחת מפעילים לילדים ולהקצות להם שטח מספיק גדול להפעלתם ביעילות ובקלות. דוגמה נוספת: אם מתברר לכם שאורחים לא מעטים יהיו נכים ובעלי מוגבלויות – מומלץ כי חברת ההפקות תיערך עם אמצעי נגישות מיוחדים כמו מעלונים ניידים במקום מדרגות וכד' – בנוסף לאמצעי הנגישות שחובה להציב בהם.

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231