מקומות לאירועים בחיפה

פנו אלינו לאיתור מקומות לאירועים בחיפה וארגון מלא של האירוע – 077-7298231!

מקומות לאירועים בחיפה בהם עובדת חברת הפקות מקצועית הם בדיוק מה שאתם צריכים על מנת ליהנות מעוד חוויה סוחפת ועוצרת נשימה. אתם תוכלו לפגוש בכל המאורעות שתמיד חלמתם עליהם – מהופעה באירוע ועד ריקודים סוחפים. ממזון משובח ועד ברי משקאות מטריפים. אצלנו, מקומות לאירועים בחיפה מותאמים בדיוק ללקוח המזמין, ועל פי מדד שביעות רצונו לאשורו. אנו מתמחים בארגון האירוע ובאספקת התוכן אליו בהתאם לרצון החוגג!

אירועים בחיפה

תוכן לאירוע – כל מה שצריך לדעת ולהכיר

כאשר רוצים תוכן איכותי לאירוע – ממוזיקה ועד צילומים, ומקייטרינג ועד תקליטן, צריך לפנות לחברת הפקות כמו "קאלה אירועים". האם אנחנו מעסיקים את כל נותני השירותים הללו? לא. את חלקם נביא מבחוץ, אבל נביא אותם במחירים שאף אחד אחר לא יכול להביא, בשל היותנו נמצאים עמם בקשרי ספקים מעל ומעבר אשר גרמו להם לרדת במחיר בשל ריבוי העבודות שסיפקנו להם במרוצת השנים. בנוסף, כאשר אתם עובדים עם חברת הפקות אתם נהנים מעוד שלל הטבות שכדאי להכיר!

קאלה מקום לאירועים בחיפה

ארגון האירוע לאשורו

ארגון האירוע על בוריו, ללא טעויות וללא זיופים. אנו נארגן עבורכם אירוע בוטיק חסר תקדים עם כל השירותים שיגרמו לו לנסוק מעלה מעלה בארגונו וברמתו. אנו נספק לכם שירותי הסעדה, תקליטנות, מוזיקה, וכל שירות אחר שתבקשו כחלק מהאירוע שלכם. אנו נדאג לעבות את האירוע בריקודים, ארוחות משובחות, מוזיקת רקע, מוזיקה חיה, והכל בצל תפאורת הבוטיק של האולם וגן האירועים.

אולמות יוקרתיים לאירועים בחיפה

סוגי מקומות לאירועים

גני אירועים – יתרון, מעולה לקיץ, מעולה לשישי בצהריים, תחת השמים, טבע, צמחייה, דקים ועוד מגוון נופים מעניינים שביום ייראו טבעי ובלילה יעוצבו על ידי תאורת לד ואפקט פוטואלקטרי מעוצבת.

אולם – יתרון, פתרון טוב לכל ימות השנה, מספק מקום רב לעשרות עד מאות אורחים, מכיל סגנונות עיצוב מגוונים, ותמיד מרגישים בו הכי מרווח שיש. חימום וקירור מתי שנדרש.

הכנת האירוע

מומלץ להגיע למקום האירוע מספר שעות או דקות לפניו, לבדוק שההפקה יוצאת לפועל כמתוכנן, ולתקן אותנו תוך כדי. ב- "קאלה אירועים" יקחו את האירוע שלכם ברצינות הראויה ויספקו את כל מה שצריך כדי לגרום להצלחה רבתי שלו.

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231