ליהנות מאירוע יוקרתי במתחם אירועים בחיפה

אירוע יוקרתי בחיפה

אירועים יוקרתיים בחיפה מתהווים באופן מיטבי במתחם אשר בו גן אירועים. גן האירועים הוא הפלטפורמה המרכזית בחגיגת אירועים ובעיקר חתונות, אך לא רק. מתחם האירועים בחיפה אשר חשוף לאוויר הפתוח מאפשר לאורחים לחגוג אירועים בחיפה בשישי בצהריים וגם בלילה לאור נורות LED. כשאתם חוגגים אירוע בחיפה אתם נהנים משלל אטרקציות אירועים מיוחדות.

קייטרינג משובח בהתאמה אישית בחיפה

קייטרינג עם מנות לבחירת הלקוחות, כולל אספקת מזון לסועדים מיוחדים – טבעונים, צמחוניים ורגישים למוצרי חלב. (במידה ונבחר קייטרינג חלבי). הקייטרינג יוגש תמיד במקצוענות רבה ותוך דאגה לכל הפרטים הקטנים ביותר במהלך האירוע, במטרה גם לספק לכם מזון טעים שהוכן על ידי מיטב השפים, וגם לעשות זאת באחריות ובמסירות הנדרשת כיאה לאירוע מסוג כזה.

צלם אירועים שילווה אתכם לכל אורך האירוע

מגנטים לאירועים, כולל קיר ללקיחתם, תמונות איכות בהזמנה אישית, צילומים שנלקחו בחטף, ועוד. צלם האירועים פוקד לא מעט אירועים בחיפה ומצלם גם חתונות, גם אירועי מצווה ובריתות וגם אירועים עסקיים יוקרתיים מכל הסוגים. מי שמתעניין בחגיגת אירוע במסגרת מתחם אירועים בחיפה – ללא ספק צריך לחשוב גם על נושא זה. כאשר הצלם מקצועי, אתם יודעים שתהיה לכם מזכרת והאורחים יצאו מאושרים עם מיטב המגנטים.

גן אירועים יוקרתי בחיפה

תקליטן ושירותי הגברה מקצועיים, כולל תאורה

תקליטן אשר ישמיע את מיטב הפסקולים גם בהרקדה, גם בחופה וגם בנאומים שלכם ושל מקורביכם. בנוסף, אירועים בגני אירועים בחיפה כוללים גם שירותי הגברה מקצועיים שיספקו לכם ולאנשי הקשר שלכם מענה בזמן אמת. בנוסף, אתם נהנים מכוונוני תאורה מותאמים אישית, עם זרקורים לכוונכם כחתן וכלה, ובהתאמה אישית של ויסות לכל מהלך האירוע. מי שמחפש אירועים יוקרתיים בחיפה חייב לקחת בחשבון את נושא התאורה והתהוותה בצורה מקצועית.

לצאת מהאירוע מרוצים ונשכרים

כשאתם יוצאים מהאירוע אתם מקבלים מקבץ מרשים של מזכרות יפות, תמונות מהפנטות מהצלם, וזיכרונות נהדרים מצוותי ההפקה שליוו אתכם. אירוע הוא לא עניין של "עשה בשביל לסיים", אלא "עשה בשביל ליהנות", וכאשר זהו אירוע ביוזמתכם, שחשוב לכם, יותר חשוב לצאת ממנו מרוצים ולדעת שעשיתם את הדבר הנכון. אירועים בגן אירועים בחיפה כוללים מוטיב זה, בו בעלי אירועים יוצאים נשכרים, וכמוהם גם חלק נכבד מן האורחים אשר ליוו אותם והיו לצדם.

לקריאה נוספת: ברית מילה בחיפה

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231