כשאתם לפני בחירת מנות הקייטרינג שלכם לחתונה, החברה צפויה להציג לכם תמונות וגלויות של המאכלים, או להפנות אתכם להדמיות מחשב. אף פעם אל תבחרו את המנות לפני שטעמתם אותן פיזית. מאד חשוב לגשת גם ליום טעימות לפני הבחירה, ולא להחליט על סמך תמונה, לא מקוונת ולא מודפסת.

מאכלים לאירועים נראים ברובם זהה – התוצאה תמיד תהיה שונה

גם קייטרינג ברמה גבוהה שמבוקש על ידי מיטב הלקוחות, וגם קייטרינג ברמה נמוכה, יציגו את אותו סוג של מאכלים כל עוד זה לאירועים. אסופת מאכלים לאירועים נראית, בבסיס, אותו דבר. אבל יש איכות ויש איכות, ואת זאת ניתן לבדוק רק במסגרת ערב טעימות לחתונה. לכן, אל תוותרו על ערב זה, גשו ותטעמו את המנות שאתם חושבים לבחור עבור החתונה שלכם.

ערב טעימות לחתונה

רק כשאתם טועמים את המנות – תוכלו להיחשף למאפייני המאכלים האמתיים לטוב ולרע

דיילי הקייטרינג תמיד יבטיחו לכם מאכלי בוטיק ערבים לחייך. השאלה היא איך אתם מפרשים זאת ואיך הם פירשו זאת כשהודיעו לכם. רק בערב טעימות של אולמות אירועים בצפון ניתן לבדוק את סוגיית הקייטרינג ולהחליט אלה מנות ייכנסו ואלה לא. פעמים רבות, דווקא מאכלים שנראים כמו שהתבוננתם בתמונה ושחבתם עליהם מחשבות טובות, יאכזבו אתכם ואילו מאכלים שהיו פחות אטרקטיביים לעין עשויים יהיו להתגלות כמאכלי הבוטיק שלכם. חשוב מאד לטעום בשביל להגיע למסקנות הנכונות.

גיבוש בחירת המנות הסופית בערב הטעימות

כל מאכל שאהבתם חשוב מאד לסמן כמועמד לחתונה שלכם. כל מאכל שלא אהבתם יש לגרוע מהרשימה. בהתאם לכך, ייפגשו אתכם נציגי חברת הקייטרינג ויעדכנו אתכם אם חסרים או לא חסרים סוגי מנות בכל רובריקה (מתאבנים, עיקריות וקינוחים). במידה וחסר, ניתן יהיה לחזור על הטעימות ולהשלים עם מנות שטרם בחרתם. לחברות קייטרינג טובות יש תמיד מאכלים בתפוצה רבה, ולכן כל אחד בסוף מוצא את מה שהוא הכי מתחבר אליו בכל שלב של הארוחה. אנו ממליצים לכם לחשוב היטב על מקבץ המנות שיוגשו במסגרת אולמות אירועים לחתונה בהתאם לטעמן ואיכותן, ולבחור רק אם במאת האחוזים הייתם מרוצים. בדרך זו, תוכלו להבטיח לעצמכם מקבצים מרשימים של מנות שיזכו גם את האורחים שלכם בטעם של עוד.

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231