חתונה מיוחדת בטבע

קאלה אירועים, קומפלקס ייחודי של אולמות יוקרתיים, גני אירועים בצפון לחגיגות משפחתיות ואירועים עסקיים, הוא המקום בשבילכם – צרו עמנו קשר לפרטים נוספים – 077-7298231.

כאשר אתם מתחתנים בטבע יש לכם כמה אפשרויות לעשות זאת. ראשית כל, זהו סוג החתונה היחיד שלא חייב להיחגג בערב, הוא יכול להיחגג גם בבוקר ובצהריים. שנית, זהו סוג החתונה שנופים מגוונים לו: ניתן לבחור נוף ים ונוף הרים, נוף מדבר ונוף גבעות כורכר. גני אירועים יש בשפע ובכל רחבי הארץ, אשר מכסים שלל רב של נופים לבחירתכם.

חתונה בחוף הים

התמחות של מספר גני אירועים לאורך שפלת החוף, אזור המרכז, הצפון ובאזורים מסוימים באשדוד ואשקלון. במסגרת חתונה זו החופה נערכת ממש על החוף בשטח מיוחד שהוקצה לגן האירועים. נהוג להכין חופה מחומרים המתקשרים איכשהו לחוץ הים, למשל קרשי עץ או מקלות במבוק עבים. נהוג ללוות את החתונה באווירה של ים, הגעה לבושים בבגדי ים לצד חולצות חגיגיות. סוג כזה של חתונה נפוץ בעיקר בארה"ב וכיום נחשב לנחלתו של ציבור לא מועט כאן בארץ.

חתונה ביער מוקף הרים וגבעות

חתונה אשר התפאורה שלה היא היער ומרחביו החשוכים והתלולים. בחלק מגני האירועים מקיימים את החתונה הזו בלילה שכן החשיכה והמסתורין יוצרים את הנוף, אך יהיו לא מעט זוגות שבדומה לחתונה בים יבקשו לחגוג זאת כשהשמש זורחת, בייחוד אם יש נהרות ונחלים ליד, וזה מוסיף בעיקר באור יום. בחתונה כזו מקובל שגן האירועים שוכר קרחת יער או אזור המהווה כניסה ליער מאד גדול וממושך.

חתונה מיוחדת בטבע

חתונה בלב המדבר

באזור הדרום ושפלת יהודה – יש לא מעט גני אירועים המתמחים באזור המדבר. חתונה בלב המדבר זו חתונה המדמה את הנרטיב הערבי או הציוני של פעם אשר היה שגור בפיו של המלחין פול בן חיים כ- "פסטורלה". כמי שבא מאירופה ללבנט הפסטורלה של המדבר יצרה לו מסתורין ומאחורי זה עומד בדיוק הרעיון של חתונה מדברית. גם כיום, כשאנו רואים פסטיבלים כמו מידברן או פסטיבל הגיטרה בנגב זה עושה לא מעט חשק להתחתן בדרך מסתורית וקסומה זו.

ארגון החתונה

כמו בכל חתונה אחרת, גם זו דורשת סדר וארגון. אל תטעו: הטבע הוא לא חבר שלכם, הוא רשמי ונושך בדיוק כמו אולם אם לא מארגנים כמו שצריך. לכן, על מנת לעשות טוב את החתונה צריך לבחור את המקום רק אם באמת ובתמים אהבתם מה שראיתם, לוודא שהוא מתאים לאכלס את כמות האורחים שלכם, לבחור את החלק האומנותי שילווה אתכם באירוע ולפיו לתזמן גם את הקייטרינג והתקליטן מטעם גן האירועים. עשיית הפעולות בסדר זה תבטיח אירוע מוצלח ומחמם לב.

לקריאה נוספת: הפקת חתונה בקיץ

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231