אירועי שישי בצהריים

למידע על אירועי שישי בצהריים באזור חיפה והצפון אנא פנו אלינו ונשמח לסייע בארגונם – 077-7298231!

אירועי שישי בצהריים פותחים לכם פתח לארגון אירוע מסוג מעט אלטרנטיבי: באור יום במקום בלילה, ובמזג האוויר הנוכחי של חודש אפריל: מזג אוויר אביבי – לא חייבים לחגוג באולם. ההיפך הוא הנכון, נצלו את ימי הבריזה הנעימים כדי לחגוג ממש כמו באפריקה ובדרום אמריקה – תחת השמש, על רקע עצים וחופי ים!

גני אירועים אקזוטיים המותאמים לחגיגת שישי בצהריים

גני אירועים ביער, בים ובכל מקום בו ניתן לממש חגיגה אקזוטית וחסרת מעצורים. מתאים גם לאירועים מסורתיים כמו חתונות ובר/בת מצוות וגם לאירועים עסקיים. מתאים גם לאירועים משפחתיים וגם לאירועי וועד עובדים. למעשה, זהו אותו אירוע עם אותה שיטת ארגון כמו שהייתם רגילים באירועים קודמים, רק שכאן יש תוספת יפה של חגיגת חתונה בטבע הפראי עם הבריזה הקסומה.

אירועי שישי בצהריים בקאלה

הפקת אירועי שישי

סידור, לוגיסטיקה והיערכות חסרת פשרות

לאחר שתבחרו היכן תרצו לחגוג באירוע שישי צהריים אנו נערוך עבורכם את מתחם האירוע על פי הזמנתכם, נבצע שינויים עיצוביים וקוסמטיים במקום על פי דרישתכם, ונוודא שהמקום זמין גם מבחינה לוגיסטית לשירות כמות המוזמנים אשר דיווחתם כמי שצפויים לבוא לאירוע. אנו לא נתפשר על פחות מהיערכות מושלמת, ונתייעץ אתכם בנוגע לעיצוב מחדש של המקום בהתאם לדרישות האירוע שלכם.

החלק האומנותי באירוע

את החלק הזה אנו נוטים להשאיר ללקוחות, אולם כאשר יש להם רעיון, אנו מיד נרתמים לסייע. יש לנו קשרי מסחר וקשרי עבודה אישיים עם מיטב הזמרים, הנגנים, הרקדנים, המלהקים והצלמים בארץ, ואצלנו תוכלו לצרוך את שירותיהם במחירים חסרי תקדים אשר נדיר כי הם ניתנים ללקוחות פרטיים המארגנים את האירוע לבד ללא סיוע של חברת הפקות.

הפקת אירועים בימי שישי בצהרים

תוספות קטנות המעלות את קרנו של האירוע

· חלוקת עוגיות מזל סיניות עם פתקית מזל בתוכן.

· חלוקת מתנות לרוקדים: עטים קטנים, סוכריות על מקל וכד'.

· קניית קו של קרטיבים מראש על פי מספר האורחים, והבאת המוכר לאירוע שישמש כמחלק.

· הבאת חברת הפעלות לילדים למציאת תעסוקה לבני הגיל הרך.

תוספות אלו אינן יקרות כמו יתר נדבכי הארגון ויחד עם זאת הופכות את האירוע למפנק ובלתי נשכח בצורה חסרת תקדים.

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231