בר מצווה

ללא ספק, תכנון בר המצווה אינו משימה קלה, במיוחד לא לזוג הורים שזהו בנם הבכור. יחד עם זאת, עם קצת הכוונה נכונה, גם אתם תדעו מה עליכם לעשות. אנו סבורים כי בר מצווה הוא אחד האירועים המורכבים, עם רמת אתגר בינונים פלוס: מצד אחד, זה מורכב יותר מארגון ברית מלה או בריתה, ומצד שני זה מורכב פחות מניהול וארגון חתונה, שנחשבת לאירוע מהמורכבים ביותר. על מנת להשכיל לתכנן בר מצווה עבור בנכם בצורה טובה ואחראית, לכו אחר הצעדים הבאים, וזכו להגשים חלום, ולחגוג לבנכם בר מצווה איכותית ביותר.

בחרו היטב את חברת ההפקות שלכם

חברת הפקות אינה חברה שמגישה רק קייטרינג, או רק את שירותי המוזיקה והצילום. זו החברה שאמונה על ניהול האירוע באופן כוללני, מיצירת תנאי הבסיס הלוגיסטיים הנדרשים, ועד ארגון דה פקטו של האירוע, גיבוש הסילבוס, והמלצה על ספקים, גם כאלו שאינם עובדים תחתה: כאשר יש לה בליל קשרים טוב ואיכותי עם אנשים הקשורים לאירועים, היא יכולה להוביל אתכם לנגנים הכי טובים, לצלמים הכי טובים, למלהקים הכי טובים, וכד'. במילים אחרות, כאשר חברת ההפקות היא איכותית ובעלת קשרי תעשייה ענפים, אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע יעמוד כמו שצריך, גם אם זו פעם ראשונה שאתם אחראיים על העמדת בר מצווה לבן שלכם.

בר מצווה בקאלה אירועים

ודאו כי האולם מתאים לפעילויות שיתקיימו בו

אמנם חברת ההפקות תדע לומר לכם אם לא כך הדבר, אבל מי שבסוף קובע מה להזמין ומה לא להזמין לאירוע מבחינת שירותים – הם אתם, ורק אתם. לכן, אם גיבשתם תכנון להביא X נגנים, Y צלמים וכד', כן כדאי שתדעו להבחין האם יש להם בכלל תשתית באותו אולם. ודאו שיש מספיק ציוד הגברה לאנשים הללו, ושהצלם וידאו יכול להתחבר גם למערכת ההגברה באולם, ולא רק לצלם מהמקלט של המצלמה, שנחשב בדרך כלל לאיכותי פחות מבחינת סאונד.

קאלה אירועים – מתכננים עבורך בר מצווה מהמסד עד הטפחות!

כאשר אתם פונים לחברת קאלה אירועים בצפון, אנו נדע בדיוק מה לעשות על מנת לגבש עבור הבן שלכם בר מצווה מהסרטים, אשר הוא יבוא על סיפוקו ולכם תהיה נחת מהבן וסביבתו. פנו לקאלה אירועים ובואו ליהנות מחגיגת בר מצווה איכותית לפי הזמנה!

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231