מתחתנים בקיץ? גן אירועים בצפון הוא המקום המושלם

גן אירועים מושלם לחתונה בצפון

באזור חיפה מרוכזים אולמות וגני אירועים ברמה שלא הכרתם, בליווי צוותי הפקות שידאגו לכם מחסורכם באירוע. הם יספקו צוותי הפקה מן המעלה הראשונה, והאורחים ייהנו מקבלת פנים במרחבים ירוקים ויפים. לאן תיקחו אותם? זו כבר החלטה שלכם. אם אתם רוצים לאפשר להם ליהנות מאירוע סוחף בטבע, גן אירועים פתוח הוא התשובה הטובה ביותר בשבילכם. אבל אם אתם מבקשים לספק מעט תחושת ביתיות עם תקרה למעלה, ניתן לבחור בגן אירועים בצפון שהוא מקורה עם סגירות חורף מעוצבות. גן זה גם יספק תקרה כפי שביקשתם אבל גם ייתן הרגשה שמדובר בגן אירועים בצפון ולא באולם. אמצעי האוורור על התקרה והאוויר הקר שייכנס פנימה יעשו את העבודה, בליווי נוף הצמחייה שיחכה לכם בחוץ.

חתונה בגן אירועים פתוח? אנו ממליצים על שישי בצהריים!

חתונת שישי בצהריים טומנת בחובה כל מה שאתם צריכים בשביל להצליח באירוע שלכם ובגדול! מצד אחד, זה באור יום, ומצד שני זה מרגיש כמו בסוף היום ולכן זהה בעוצמה לחתונת ערב. אבל בשל העיתוי, מדובר באירוע עוצמתי אף יותר. דמיינו שאתם עובדים שבוע שלם ומשתחררים ביום שישי בצהריים. לא תרצו לחגוג זאת ביציאה עם החברים. במקום לצאת למועדון או בר קטן, אתם יוצאים לחתונה ענקית וחגיגית עם כל החברים והמשפחה. זה בדיוק מה שאתם מספקים להמונים שאתם מזמינים ובכך אתם מעלים את הרצון שלהם לבוא ולשמוח בשמחתכם.

גני אירועים לחתונות בצפון

חתונה בקיץ בצפון – כל האפשרויות פתוחות!

כשאתם חוגגים חתונה בקיץ בצפון אתם נהנים ממכלול של יתרונות שיעשו לכם את האירוע למה שהוא:

  • קייטרינג בהזמנה אישית.
  • עיצוב גן אירועים בצפון על פי דרישתכם.
  • חתונה בגן אירועים בצפון על פי תכנון אישי, כולל אפשרות לחתונה הפוכה*.
  • מעבר חלק ממאורע למאורע בחתונה ובכך – יצירת אירוע מושלם ובלתי נשכח.

כשאתם בוחרים לממש חתונה בקיץ בצפון – אתם למעשה נהנים גם מנופים מסמרי שיער, גם מצוותי הפקות מן המעלה הראשונה וגם מספקי אירועים מובילים בכל תחום, מהקייטרינג ועד צלם המגנטים, מהתקליטן ועד צוותי ההגברה והתאורה.

חתונה הפוכה בצפון הנה אירוע בו הופכים את סדר המאורעות הקביל: קבלת פנים, חופה, ארוחה מרכזית, הרקדה וסיום. בחתונה ההפוכה מאד מקובל לדחות את החופה ממש לסוף האירוע, לאחר ההרקדה, או אפילו לשלב חלק אומנותי (כמו מוזיקה חיה, מעגל מתופפים וכד') בין 2 מאורעות. למשל בקבלת הפנים או בין החופה לארוחה, ואפילו במהלך הארוחה.

לקריאה נוספת : טיפים להפקת חתונות קיץ

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231