גני אירועים בצפון – המקום המושלם לאירוע בלתי נשכח

גן אירועים יוקרתי בצפון

אירועים בגני אירועים בצפון הם ללא ספק סיבה למסיבה: לא, רק תאריך האירוע הוא כזה, זה הרי מובן מאליו. העובדה שסגרתם תאריך אירוע באולם בצפון מנפקת לכם מספיק סיבות לחייך. ראשית כל, אתם בוחרים גן אירועים בצפון מהודר, עתיר בצמחיה ומעוצב לכל דעה. גני אירועים בצפון מוקפים ירוק והמארגנים לא חוסכים ב- LED בלילות ובעיבוי השטח החיצוני עם רכיבי תאורה מתקדמים המאפשרים תנועה חופשית בחלל, ממש כמו באור יום. שנית, אתם בוחרים סביבת אירוע שרבים היו רוצים לבוא לבקר בה. הצפון מושך יותר ויותר ישראלים שבאים אליו לצרכי תיור ומבטאים חיבה מיוחדת לסביבה הירוקה והמטופחת. הדבר מקנה לכם סיכוי רב להצליח להביא את כל האורחים מבלי להתחייב עם אולם באזור המרכז. שלישית, באזור הצפון תוכלו למצוא גן אירועים יוקרתי מכל סוג: ביער, בים, ובעוד מגוון סגנונות.

בחירת מקום האירוע

על מנת להשכיל לבחור גן אירועים בצפון – עליכם להתמקד בראש ובראשונה במתחם אשר יכול לארח את כל קיבולת האורחים שלכם. שנית, אתם תצטרכו לוודא מה בדיוק יש לצוות ההפקות לספק לכם במסגרת המחיר לאירוע: קייטרינג ותקליטן זה מה שבדרך כלל מספקים, אבל לעתים גם צלמי אירועים כולל מגנטים לאירועים וקיר איסוף עבורם – מסופקים על ידי ההנהלה. כך, תוכלו לדעת מה לצרוך כשירות נוסף, ובמה להשתמש במסגרת החבילה של גני אירועים בצפון.

 

גן אירועים בצפון הארץ

בחירת אנשי הקשר שיספקו לכם שירות באירוע

אירועים בגן אירועים בצפון בדרך כלל לא מצריכים זאת, כי הרוב מסופק על ידי הנהלת גן האירועים, אבל ייתכן כי תצטרכו להביא צלם או למצוא נותן שירותים שלא עובד, על פי רוב, באולמות ובגנים בצפון (למשל מוזיקאי או מעגל מתופפים). בחירת אנשי הקשר הללו תצריך אתכם למשא חיפושים, אבל חברת ההפקות תוכל להמליץ על הנבחרים שבהם ולעדכן אתכם לגבי מחיר השוק של אותם שירותים. לכן, טוב תעשו אם בבחירת ספקי שירות שלא במסגרת האולם האירועים בצפון, תיעזרו בחברת ההפקות שלו ותתייעצו עמה במידת האפשר.

בחירת רצף המאורעות באירוע

אנו ממליצים לתכנן היטב את רצף המאורעות ולוודא שאין מאורעות מתנגשים. צילום והגשת מזון הן התנגשויות שהן חלק תקין מהסילבוס, אבל 2 הופעות, או הופעה ומאורע מרכזי כמו חופה או טקס אחר – לא. לכן, חשוב לעבור היטב על הסילבוס, לוודא כי הכל תקין ולאשר את האירוע רק כאשר איששתם זאת.

קאלה אירועים

רח' יוליוס סימון 3, חיפה
שירות לקוחות: 04-8725588
להזמנות ותיאום פגישה: 077-7298231