אירועים בצפון: גן או אולם?

לא מעט חוגגים שאלו אותנו בעבר מה עדיף – גן או אולם? למען האמת, כאשר מדובר על אולם קאלה, שהוא גם מתחם אירועים, הבחירה שקולה ותמיד אטרקטיבית מאד, אבל בכל זאת, הרשו לנו לעזור לכם לבחור את מה שעשוי להיות הכי כדאי ומועיל עבורכם.

אולם אירועים – מתי הכי מומלץ לחגוג בו?

בחודשי החורף, בלילה, בשבת בערב, ובכל זמן שהאקלים קר ותנאי הראות אינם גבוהים, אלא אם כן המטרה היא לבנות תפאורת תאורה צבעונית, ואז ברור כי לגן אירועים יש יותר מה להציע בעת עוטפים אותו אמצעי תאורת חוץ כה רבים עד כי הם מסוגלים להחליף את הפרחים כספקי הצבע באירוע. יחד עם זאת, למעדיפי האולם תהיה עדנה לא פחותה מכך בשל תאורת הבוטיק שהותקנה כאן, אשר מתבססת על רכיבי תאורה חזקים ומעוצבים כאחד.

אירועים בצפון: גן או אולם?

גן אירועים – מתי הכי מומלץ לחגוג בו?

בגן אירועים 2 מצבים הם המומלצים ביותר לחגיגה: מתי שהוחלט על חגיגת אירועים באולמות אירועים בצפון בשישי בצהריים (בהינתן שמזג האוויר חמים, ללא גשם, ומאפשר זאת) וכאשר מעוניינים להשתמש בתאורת הלילה כתפאורת מתחם האירועים שלכם. בשני המקרים יעדיף הצרכן גן אירועים מאולם, משום שתנאי החוץ יוצרים תחושה של אינטימיות וסיפוק, המקוננת בלא מעט בעלי אירועים בזמן תכנונם.

ישנם פרמטרים נוספים המשפיעים על בחירתכם

• כמות החוגגים – לא ניתן להכניס חוגגים למתחם הקטן ממה שהם צפויים להכיל.
• סוגי הפעילויות באירוע – אירוע עם יותר פעילויות גוף וספורט יצריך גן אירועים. אירוע שרד רשמי יצריך אולם.
• האווירה של האירוע – אווירה כפרית תצריך גן אירועים בדרך כלל. אווירה בורגית תצריך ברוב הסיכויים אולם אירועים.

הכי חשובה היא חברת ההפקות: טיבה משפיע על טיב האירוע

רק חברת הפקות טובה תדע לשים לכם גבול כאשר ביקשתם להזמין הרבה קהל לאולם קטן, ותדע להמליץ לכם על בעלי מקצוע משובחים באמת. רק חברת הפקות תדע להרכיב את כל חלקי האירוע לכדי מכלול שלם וליצור רצף מאורעות מעניין וסוחף. רק חברת הפקות תוכל להיות שם בשבילכם ברגעים היפים של חייכם ולספק לכם שירות בוטיק ברמה גבוהה, כזו שקשה למצוא במקומות אחרים. לכן, כאשר אתם מעוניינים לסגור אירוע, טוב תעשו אם תפנו לאולם קאלה, בו פועלת חברת הפקות מנוסה וחזקה מאד.